ترکانت در یک نگاه

شرکت اروم ترکان رایانه در سال 1382 با نام “تجاری ترکانت” با کسب مجوز ISP به شماره 129 – 11 – 11 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاسیس شد. شرکت ترکانت از سال 1384 خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ را به کاربران خانگی و سازمانهای ارومیه و برخی از شهرستان ها را ارائه میکند. این شرکت در جهت رفع نیازهای IT سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی در زمینه طراحی و راه اندازی شبکه های کامپیوتری، زیرساخت فیبرنوری، سیستم های امینتی و سایر زمینه های IT فعالیت دارد. همچنین ترکانت با دیدگاه مدیریتی در 23 دسامبر 2007 میلادی موفق به دریافت نمایندگی تخصیص، ثبت و توزیع آدرسهای IP به کلیه مشترکین ارتباطات
دیتا در استان آذربایجان غربی از RIPE NCC شد.
در این راستا ترکانت با بیش از یک دهه تجربه و بهرهگیری از کادر فنی و متخصص برآن شده است که نیاز مجموعه های پیشرو در صنایع مختلف را برآورده سازد. به این منظور ترکانت با ایجاد ایستگاههای متعدد PoP site  سرویس دهی در نقاط مختلف شهر و همچنین حومه شهر، به ارائه سرویس پهنای باند وسیع اینترنت به صورت اختصاصی ) Dedicated ( و سرویس Wireless به سازمان ها و شرکتها نموده است. همچنین شرکت ترکانت با استفاده از متخصصان و کادر مجرب در زمینه انجام مطالعات فنی و اقتصادی، مشاوره، طراحی، نظارت و پیاده سازی زیرساخت شبکه سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی خدمات شایانی را ارائه کند.

حوزه های فعالیت ترکانت

 شرکت ترکانت،با بیش از 15سال سابقه فعالیت در زمینه IT ،آمادگی ارائه خدمات در حوزه های زیر می باشد:

✓خدمات پسیو شبکه 

✓ تلفن های تحت شبکه 

✓سیستم های نظارتی 

✓ زیرساخت فیبرنوری 

✓شبکه وایرلس 

که تمام تلاش ما و همکارانمان در تیم ترکانت ارئه خدمات با کیفیت و کمیت بالا و جلب رضایتمندی شما مشتریان می باشد. 

ترکانت-شبکه

خدمات پسیو شبکه

ترکانت-voipسیستم

تلفن های تخت شبکه

ترکانت-cctv

سیستم های نظارتی

ترکانت-شبکه

زیرساخت فیبر نوری

ترکانت-وایرلس

شبکه وایرلس

ترکانت-شبکه

خدمات پسیو شبکه

ترکانت-voipسیستم

تلفن های تخت شبکه

ترکانت-cctv

سیستم های نظارتی

ترکانت-شبکه

زیرساخت فیبر نوری

ترکانت-وایرلس

شبکه وایرلس

خدمات اینترنتی

شرکت ترکانت نماینده شرکت ساتیا ری ارتباط پارس دارنده مجوز سروکو به شماره 65-95-100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،خدمات اینترنت وایرلس، ADSL و TD-LTE را را به مشترکین خود ارائه می دهد، که هر کدام به اختصار به شرح زیر می باشد:

✓ اینترنت وایرلس : در این روش با توجه به بستر ارایه (ارتباط بی‌سیم) نیازی به خط تلفن و یا سیم وجود ندارد، بر این اساس امکان ارایه سرویس به کاربرانی که به دلیل مشکلاتی همچون بستر نامناسب مخابراتی (خطوط تلفن PCM و فیبر نوری، خرابی خط و …) نمی‌توانند از سرویس‌های ADSL استفاده کنند، فراهم می‌شود.

✓ اینترنت ADSL : فناوری است که برای برقراری ارتباط پرسرعت و بدون قطعی با اینترنت، طراحی و در اختیار عموم استفاده‌کنندگان قرارگرفته است. با بهره‌گیری از این فناوری کاربران قادر خواهند بود تنها با استفاده از یک خط تلفن، به‌صورت دائم و با سرعتی بالا به اینترنت متصل شوند.

✓ اینترنت TD-LTE : سرویس TD-LTE، با دارا بودن ویژگی‌هایی همچون قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، بدون نیاز به خط تلفن ثابت، راه‌اندازی سریع و پایداری بالا در آپلود و دانلود، تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

ترکانت-وایرلس

شبکه وایرلس

ترکانت-اینترنت

اینترنت مجتمع ها

ترکانت-اینترنت

چتر وای فای

ترکانت-وایرلس

شبکه وایرلس

ترکانت-اینترنت

اینترنت مجتمع ها

ترکانت-اینترنت

چتر وای فای

مجوزها و افتخارات

مجوز ISP به شماره 129 – 11 – 11 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

مجوز RIPE NCC 

مجوز سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور